sâmbătă, 6 martie 2010


Iti scriu iarasi... Sunt intr-o adanca dezamagire si as vrea sa ma ajuti sa inteleg ce e cu mine.. Mi-e asa de dor de Tine si sunt sigura ca si Tie Ti-e dor de mine... Sufar dezamagire dupa dezamagire, cadere dupa cadere si asta poate doar pt ca nu ma smeresc... As vrea ca in incercari sa nu-Ti mai arunc in fata invinuiri desarte, sa nu Te mai ranesc, ci sa Te rog si asa cum sunt sa Te iubesc, dar sa stii ca nu e deloc usor si de aceea mi se pare ca niciodata nu voi reusi.. Imi pare rau, Te rog iarta-ma! O sa-ti spun exact cum ma simt si am nevoie sa ma asculti si am nevoie de imbratisarea Ta parinteasca sau de imbratisarea de care am nevoie, aceea pe care Tu o stii cel mai bine.. Ma simt un nimic; Mi se intampla numai lucruri rele care ma infurie si gresesc si Te mahnesc si apoi ma batjocoreste cel-cazut. Cel mai tare ma doare ca mi-ai aratat o asa de mare dragoste, iar eu nu ma simt in stare sa-Ti raspund la fel pt ca mi s-a preschimbat inima in piatra, iar Tu nu vrei inimi de piatra, ci de carne... Iarta-ma, Te rog! Cat de mult ma iubesti! Asa de mult incat nu-mi pot imagina, iar eu Te las sa astepti la usa inimii si nu-ti deschid si e cumplit pt ca ai sa pleci! Nu ma cunosc...as vrea asa de mult sa Te iubesc cu o iubire izvorata dintr-o inima smerita, asa cum imi ceri, dar nu am vointa... Ajuta-ma! Ajuta-ma!! Ajuta-ma!!! Te rog sa nu ma lasi in mainile celui rau doar pt ca asa aleg eu...te rog sa nu faci asta! Sunt geloasa pt ca nu ma iubesti doar pe mine, de aceea Iti cer sa-mi dai sa-i iubesc si eu pe semenii mei asa de mult cat ii iubesti Tu. Sunt mizerabila, neputincioasa, un nimic in fata Ta! Tu nu ai avea nevoie de mine, caci poti creea ingeri care sa Te iubeasca si sa Te slaveasca! Asa am auzit si cred ca asa este... si e asa de dureros... Imi lipseste cu desavarsire smerenia - desi din fire sunt - pe care Tu ne-ai poruncit s-o invatam de la Tine cand ai spus: "Invatati-va de la Mine ca sunt bland si smerit cu inima". Ma plang la Tine...Imi lipsesti enorm, golul din suflet care ar trebui ca Tu sa-l umpli ma va macina toata viata si nu va putea fi umplut de nimeni si de nimic, ci doar de Tine! E frig. S-a racit si iubirea pt Tine din sufletul si inima mea pangarita de tot felul de pacate! Ajuta-ma, te rog! Ajuta-ma, Iisuse-Hristosul meu! Ce frumos Te-ai oglindit in sfintii Tai, ce frumos au stralucit ei in lumina Ta, Iisuse al meu... Iarta-ma. Sunt un aprig vrajmas al meu, ma razboiesc cu mine insumi, cu eul meu, care mai mereu biruieste pt ca nu m-am inarmat cu armele pe care mi le-ai daruit, Iisuse! Sunt necajita si cazuta in noroiul din mine si Te astept sa ma luminezi cu lumina Ta. Incremenita inima mea de trandavie si de toate rautatile deja nu mai bate pt Tine si pot spune ca degeaba bate... Indura-Te mie celei robite, Iisuse, ca nu am alt ajutor afara de Tine. Ajuta-ma, Te rog, cum numai Tu stii prea bine! N-o sa-Ti scriu si de altcineva in scrisoare sau da, o sa-Ti scriu. Duhovnicul meu, vasul in care Tu ai revarsat harul, m-a intristat de multe ori si l-am intristat, si nu-l inteleg si-l judec. Te rog ai grija de el, dar ma simt jenant rugandu-ma pt el pt ca de fapt el ma impaca cu Tine cand Iti gresesc...nu inteleg. Ce concluzie ar trebui sa trag?! Roaba Ta Maricica... mi-e aproape imposibil s-o inteleg...stii Tu prea bine de ce... Atat Iti scriu pt ca desi Iti scriu tot la fel de intristata sunt...sunt aproape de deznadejde, dar voi incerca sa Te iubesc oricum as fi pt ca Tu ma iubesti mereu si doar asta imi mai da curaj si tarie, doar asta ma mai bucura si imi da nadejde vie...eram sa uit, Te rog din suflet sa-mi mai trimiti o scrisoare, o scrisoare care sa ma aduca mai aproape de Tine, n-o sa uit niciodata faptul ca nu mi-ai trecut cu vederea scrisorile si ca si Tu mi-ai trimis o scrisoare frumoasa… Te rog, daca vei considera de cuviinta, sa-mi mai trimiti o a doua scrisoare…atat… Amin!

Un comentariu: